Synology NAS Server

Al een tijdje heb ik hier een Nas server van Synology staan, in principe ben ik best tevreden met dat ding maar er zijn een aantal puntjes die mij wel irriteren aan dat ding.

Nas

  • Ten eerste is de verbinding best wel traag, dit schijnt te kunnen worden opgelost door een switch er tussen te zetten maar of ik daar zin in heb is een tweede.
  • Wat mij ook tegenvalt is dat de Nas tijdens een download, ja eigenlijk mag het niet, niet meer te bereiken is via de mobiele apps.
  • Ook werkt het Audio gebeuren niet naar behoren, mijn gehele muziek bibliotheek is onzichtbaar in deze app, terwijl de Logitech Media server alles zonder problemen ziet en natuurlijk afspeelt.

Maar al met al ben ik blij dat hij in mijn netwerk hangt en is hij een waardig vervanger voor de NSLU2 .

NSLU2

Leave a Reply

